Mitt foto
A close friend once said to me "Your search to define who you are has become an essential part of who you are". So therefore I will not introduce myself, not being quite sure yet. If you are reading this you are probably close to me and know me well already.

2008/01/18

Tillägg

Ja, kanske måste förtydliga mig här också, så det inte blir några missförstånd.

Jag kommer INTE tala med mitt ex om detta, INTE heller berätta (eller ens hinta om) hur jag känner. Jag skulle ALDRIG försöka förstöra mellan honom och hans nya tjej, som för övrigt är helt underbar (grr). Fick nöjet att träffa henne under en mycket turbulent taxiresa i Paris och slogs av hur grym och soft hon faktiskt är. Jag kan ärligt säga att om jag var tvungen att bli ersatt så var det rätt ok att bli ersatt av nån som hon. Klart att jag gärna skulle ta henne plats, men jag tänker inte gå och försöka sabba mellan dem.

Så. Inget mer prat om det nu. Speak softly and carry a beagle.

Inga kommentarer: