Mitt foto
A close friend once said to me "Your search to define who you are has become an essential part of who you are". So therefore I will not introduce myself, not being quite sure yet. If you are reading this you are probably close to me and know me well already.

2008/01/06

Orättvist

Jag har inte kunnat sova riktigt gott det sista dygnet, fick för mig igår kväll att det var en dålig idé att ha mitt namn som URL till min blogg. Jag känner mig tråkigt nog inte helt okej med att det ska finnas ute sådär tillgängligt, trots att jag testat att Googla mig själv utan resultat (phew).

Tänkte då att jag skulle byta URL till Glory Days istället för mitt namn men när jag ansökte om bytet så stod det att det redan var taget. Fick till slut ge upp och behåller nu den här adressen. Skönt att slippa mecket med att upplysa alla om adressbyte men ändå.

För er som då undrar; http://glorydays.blogspot.com är den fulaste blogg jag nånsin sett, dessutom bara med inlägg från 2003. Är jättearg och besviken och önskar att jag förstod vad det stod. Kolla själva! Och http://glory-days.blogspot.com är ju bara en helt tom sida? Vad orättvist det känns. Jag undrar om han/hon med glorydays.blogspot.com ens gillar Bruce Springsteen.

Fy fan vad orättvist.

1 kommentar:

Anonym sa...

Prova thoseglorydays, theglorydays eller gloriousdays då? Eller vadå det är nån slags låttitel jaha jaja. Puss!