Mitt foto
A close friend once said to me "Your search to define who you are has become an essential part of who you are". So therefore I will not introduce myself, not being quite sure yet. If you are reading this you are probably close to me and know me well already.

2008/01/08

Bye, bye


Hej då alla.

Nu har jag återvänt med bussen till Göteborg för själadödande skola i nästan tre veckor. Gråter lite inombords men alla säger att det kommer att gå fort, snart är du ju tillbaka...

Har insett att jag så otroligt mycket (och många) att lämna när jag åkt, att hela mitt själsliv och hela mitt hjärta är hemma i Stockholm. Trots alla nära och kära här i Västra Götaland (tja, fyra stycken i alla fall) så gör det lite ont att åka tillbaka hit, men tanken slog mig i samband med det här fotot, att ju mer jag lämnar bakom mig, ju mer har jag att återvända till! Så, får försöka att tänka så. Mmm.

Jag kommer ju faktiskt tillbaka snart. Och, när det är riktigt tungt så påminner jag mig om att jag faktiskt valde Borås framför Stockholm när jag kunde välja skola. Så, får stå mitt kast och bita ihop!

Saknar ni mig alldeles för mycket så finns jag ju bara ett telefonsamtal bort (ring gärna)!


Inga kommentarer: