Mitt foto
A close friend once said to me "Your search to define who you are has become an essential part of who you are". So therefore I will not introduce myself, not being quite sure yet. If you are reading this you are probably close to me and know me well already.

2007/12/29

Fredrik i Paris

Jag var precis inne på min gamla Sandrews-kompis Fredriks sida. Han har, under sektionen "Bilder" ett gäng foton från Paris. Ett tyckte jag var otroligt vackert och ni återfinner det nedan. Där återfinner ni också mitt foto, det blå, från Louvren. Personligen så tycker jag att de liknar varandra lite, det handlar om blanka ytor och speglingar. Icke? Jag tror att jag kan sammanfatta min Parissemester enbart med det kortet, blått, kantigt, vackert. Så var det i Paris.

Nu ska jag träffa min underbara underbara vän Andreas, vi ska till Pet Sounds Bar och kanske också stråla samman med
andra vänner. Andreas har varit mig så nära under så lång tid nu (we go waaaay back) och det känns skönt. En kväll att bara vara, och att njuta i och av varandras sällskap! Han är så bra. Life is sweet sometimes. Mitt enda bekymmer nu är vad jag ska ha på mig. Skönt när det inte är svårare än så.



Fast, nu när jag ser bilderna tillsammans så måste jag ju säga att Fredriks foto är mycket mycket finare än mitt. Jaja. Njut av båda!

Förresten, Fredrik, jag hoppas det är okej att jag visar ditt fina foto såhär på min sida. Tack för den fina bilden!

1 kommentar:

Anonym sa...

det gör inget, jag blir bara glad att du tycker om det så mycket. fast min egen favorit är fotot med eiffeltornet mot en blårosa himmel.
gott nytt år!