Mitt foto
A close friend once said to me "Your search to define who you are has become an essential part of who you are". So therefore I will not introduce myself, not being quite sure yet. If you are reading this you are probably close to me and know me well already.

2007/12/27

Peter Stormare, be mine!

Alltså, jag vet att jag är otroligt förutsägbar nu, men var det någon mer som såg "Stjärnorna på slottet" igår? SVT's realitysatsning med fem totalt olika svenska kändisar ihopcrammade på ett slott på den skånska högbygden. Jag tittade enbart för att mamma sagt att Peter Stormare skulle kyssa Arja Saijonmaa och det lät för absurt för att missa, men insåg snart att jag faktiskt enbart tittade på Peter Stormade, Arja or no Arja.

Trots helskägg, backslick och gultonade solglasögon så tycker jag att han är SKITSNYGG och när de sköt lerduvor och hans bara pulvriserades i luften efter hans perfekta skott så dog jag lite av åtrå, jo, det gjorde jag. Han var ju faktiskt Hamilton en gång.

Sen så pratar han mjukt, han verkar eftertänksam och klok, han verkar fin och ödmjuk och helt normal, inte som läskiga Britt Ekland som kändes sjukt bajsnödig och arrogant hela tiden.

Första gången jag träffade mitt gamla ex (ja, på Berns) så trodde jag att han var Peter Stormares son. Det var precis i Hamiltonperioden och jag hade redan då tyckt att Peter var het. När jag och mitt ex då gick på vår första date så fick jag reda på att hans pappa var berömd och jag blev lite ledsen för jag trodde verkligen att det var Peter som var pappan (de var verkligen lika) och att det nu aldrig skulle kunna bli vi två eftersom jag ju dateade hans son. För att göra en lång historia kort så är det ju inte Peter som är den berömda pappan så I reckon I still have a chance. Jaaa!

Han får en plats på min lista över snygga män, jag och Jonna har påtat på vår (aldrig färdigställda) lista nu i några månader och han får absolut en plats, rätt högt upp, på min sida av papperet. Vackra, vackra man!


Inga kommentarer: