Mitt foto
A close friend once said to me "Your search to define who you are has become an essential part of who you are". So therefore I will not introduce myself, not being quite sure yet. If you are reading this you are probably close to me and know me well already.

2008/07/08

The things I hate..

Jag skriver det här på svenska, så att nyfikna ögon inte ska förstå..

Jag HATAR att jag aldrig är lycklig där jag är, utan saknar där jag var eller längtar dit jag ska
Jag HATAR att jag blir otålig och rastlös när jag är ensam
Jag HATAR att jag inte vet vem jag kan ringa när jag inte kan sova
Jag HATAR att jag egentligen tycker om att vara singel men glömmer det titt som tätt
Jag HATAR att så många av mina vänner inte tror att de duger, eller att de mäter sitt värde i mäns uppskattning
Jag HATAR att redan ha åldersnoja trots att jag precis blivit vuxen
Jag HATAR att jag börjar tvivla på mig själv och min kompetens i främmande situationer
Jag HATAR att jag, efter bara två långa Facebook-meddelanden, redan fantiserat ihop ett gemensamt liv för oss två och loggar in flera gånger om dagen för att se om han skrivit
Jag HATAR att köper skor jag inte behöver för mina SL-kortpengar
Jag HATAR att jag fortfarande är ledsen efter Boråstiden (kommer det nånsin kännas bra?) och ledsen för att jag inte kan förlåta er, det måste bli bra snart, det måste
Jag HATAR att jag är tillbaka i Stockholm men fortfarande känner mig ensam
Jag HATAR att jag saknar Florens så det gör ont, varje dag
Jag HATAR att jag slutat drömma på nätterna
Jag HATAR att jag saknar min bästa vän men inte vågar säga det för jag vet inte vad svaret skulle bli
Jag HATAR att ingenting inspirerar mig längre

Inga kommentarer: