Mitt foto
A close friend once said to me "Your search to define who you are has become an essential part of who you are". So therefore I will not introduce myself, not being quite sure yet. If you are reading this you are probably close to me and know me well already.

2008/09/18

Four-eyed woman


Armani, tortoise colour


Armani again, same as above


YSL, toffee brown


YSL, same as above

So, what do you reckon? The fake fringe (messy hair) is also an experiment. Think I really like it though.

5 kommentarer:

Anonym sa...

looks like an American Apparel ad. Don't know if that's a good thing or not

Helen sa...

fy fan va länge sen det var nu sweet! tro inte för fem öre att jag glömt dig och inte tänker på dig varje dag, för det gör jag verkligen!! det har bara vart så mycket sen sist.. inte hunnit andas själv ens. men nästa vecka är jag ledig, hur har du det?? och du, jag tycker du ska ta...eh, vafan! jag ringer dig nu istället!

Helen sa...

okej, du svarade inte. :) jag tycker de som är högst upp är finast! armani for win ;)
nästa helg är jag ledig, tycker vi ska styra upp nåt då!! då har vi ju fått lite tillökning i plånkan med.. (kan behövas...)

Anonym sa...

YSL!!! Och lugg! Jattefint. Kramar o karlek... imorgon kommer dina cash in pa kontot love. Puss!

Jen sa...

Hmm, American Apparel..!

Don't exactly love their image but they are quite.. quirky..

Maybe I'll just get contacts!

Haha.